vineri, 21 martie 2014

Femeia...

In seara asta simt ca as putea scrie un roman intreg...atatea idei, atatea ganduri, atatea amintiri si atatea intrebari...Cu toate astea, o intrebare mi se invarte in cap mai mult ca altele, imi persista in minte si a ajuns lately sa ma obsedeze...Cum faci o femeie sa se simta femeie? Cum faci o fata sa se simta speciala? Multi "idioti" ar raspunde: aaa, e simplu! Flori, plimbari, calatorii...Am auzit de atatea ori raspunsul asta, incat mi-e scarba doar gand imi amintesc. Mi-e sila sa vad ca in ochii unora totul se rezuma la "material". Asa ca am incercat sa vad ce ma face pe mine sa ma simt femeie. Un zambet de la un necunoscut pe strada, o privire insinuanta de la o persoana de sex opus, ochii unui barbat (mai ales daca e barbatul pe care il iubesc) care ma privesc atent si parca imi soarbe cuvintele din gura, sau poate patima din ochii cuiva care cu greu isi poate ascunde doriinta. As fi ipocrita sa zic ca nu mi-ar place calatoriile sau cinele in restaurante scumpe. Admit ca imi confera o anumita senzatie de "specialitate", dar nu e suficient. 
De obicei vrem mai mult. Si ajungem in ipas cand suntem in relatii. Atunci tindem sa uitam ceea ce candva ne facea fericite sau pur si simplu ne placea in mod special si ne axam strict pe placerea partenerului. Si uite asa uitam de noi. Poate pt ca am fost crescute intr-un anume fel, in ideea ca iubirea inseamna adaptare. Sau poate pur si simplu am dat-o de atatea ori in bara in viata sentimentala incat lasam egoismul altora sa ne faca sa uitam de noi. 
Sincer nici macar eu nu pot sa imi raspund la intrebarea care ma macina, pt ca a trecut ceva timp de cand m-am simtit femeie. In schimb pot enumera n motive prin care unei femei i se ia "feminitatea". Cand pleaca din casa si prietenul o saruta formal, cand zice te iubesc si la celalat capat al firului se aude tz tz tz, cand se pune goala in pat langa prieten si el adoarme langa ea, cand se plimba in lenjerie sexy si el o da la o parte pt a-si vedea emisiunea, cand gateste ceva special pt el si el nu zice nimic mai mult de "da, e bun" si si aia cu juma' de gura, cand masturbarea a ajuns la ordinea zilei, iar partidele sexuale cu multe trepte mai jos. Si motivele pot continua la nesfarsit. 
Deci, cand ajungem in situatia asta, ce facem? De ce continuam? Si ui asa din intrebare in intrebare ne trec anii si existenta si placeriile care ar trebui sa vina cu ea, se diminueaza. Bineinteles ca o sa sara barbatii de cur in sus ca vezi Doamne suntem prea pretentioase! Vezi sa nu! Eu una le-as zice fain frumos sa invete sa se comporte. Sunt cateva reguli simple de urmat ca sa o faci fericita. Respect-o, iubeste-o, pretuieste-o! Ca daca nu o faci tu, o va face altul! Iubirea nu e la infinit. Fa-o sa se simta Aleasa, priveste-o ca pe cel mai interesant meci de fotbal, ascult-o ca pe melodia ta preferata, sarit-o ca si cand ti-ai gusta inghetata favorita si iubeste-o mai mult decat pe tine. Pt ca egoismul te va face sa o pierzi si in lupta pt proria ta placere, ai sa o pierzi pe ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu