marți, 9 martie 2010

Iarta'ma!


Iarta'ma pt ca te fac sa plangi Si ca'ti produc atat de multa suferinta... Dar tu ai stiut de la inceput ca inima mea e moarta... Iarta'ma ca te folosesc pt al uita pe el... Iarta'ma ca de fiecare data cand te sarut, O fac pt a sterge umbra buzelor sale de catifea de pe buzele mele... Iarta'ma ca il iubesc si ca sufar in fiecare secunda... Iarta'ma pt ca mi'as da viata pt cel pe care il iubesc mai mult decat pe D'zeu... Iarta'ma ca fiecare secunda, Inseamna o noua lacrima varsata in amintirea lui... Iarta'ma ca te amagesc si in visele mele nu esti prezent tu, precum crezi... Ca sa fiu sincera, la inceput am crezut ca imi va fi usor sa il uit, Dar abia dupa ce te'am intalnit, mi'am dat seama de tot ceea ce insemna el pt mine... Am vrut sa iti spun mai demult, Dar mi'ai spus "Te iubesc" si mi'a fost mila... Stiam prin tot ceea ce trec si nu vroima sa suferi... Nu vroiam sa simti ca cerul te apasa, Ploaia iti siroieste liber pe obraji, Presiunea iti inunda corpul, Si inima ti se sparge in mii de bucati de gheata Ce nicicand nu vor putea reforma intregul... Nu vroiam sa fiu calaul inimii tale... Da, stiu ca nu m'a iubit niciodata! Dar nu mai pot continua asa, nu ma mai pot preface... Ma simt vinovata, am senzatia ca il insel... Crede'ma, inteleg tot prin ce treci... Dar nu pot face nimic...nu pot spune nimic mai mult decat: Iarta'ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu