joi, 11 martie 2010

Ur Photo


Tu esti motivul meu de bucurie... Tu esti papusarul care imi ghideaza atele destinului si ma tine in viata... Cu toate ca iti simt prezenta doar in vise, nu incetez nici macar o secunda sa ma gandesc la tine... Cand distanta ne desparte, abia astept sa ma intorc acasa... Sa te strang la pieptul meu, sa te invalui cu iubire, sa iti sarut buzele de catifea de un roz inocent, sa'ti povestesc tot ce am facut peste zi... Tu esti singurul capabil sa ma accepte asa cum sunt... Ma asculti ore in sir, fara sa te amuzi de telurile, idealurile, temerile si lacrimile mele... Ajunge sa te privesc si intr'o secunda ma regasesc, nu ma mai simt pierduta... Zambetul tau parca imi da aripi si simt ca doar datorita tie pot sa alunec lin pe curcubeul fericirii... Doar atunci cand imi zambesti, simt ca apartin cuiva cu adevarat s ca in sfarsit am incetat sa fiu o straina... Stiu ca si tu visezi la o dragoste curata, pura, lipsita de egoism... La o fata fidela, sincera, neinteresata... O fata care te iubeste pt cine esti, nu ce esti... O fata care apartine unui singur baiat...TIE!... Stiu ca ii simti prezenta si aproape ii deslusesti chipul prin perdeau de ganduri ce iti tin companie noaptea... Doar ca nu stii cine e ea din miile de admiratoare.... Simti cum plange si te implora sa o lasi sa te faca fericita pt eternitate... O auzi spunandu'ti cum doar iubirea ta e elixirul ce'i face inima sa bata, potiunea ce ii indeparta urma gloantelor care nu sunt altceva decat urmele viselor pierdute... Realizezi ca nu mai poate se da batuta si iti arunca poza la pamant, in timp ce tu soptesti: "Stai! Si eu te iubesc! Arata'ti doar chipul pt a te putea gasi"...Dar ea se indeparteaza si amandoi plangeti pt o iubire care poate nu va fi, pt simplul fapt k nu sunteti amandoi la locul si timpul potrivit....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu