joi, 11 martie 2010

I'm Not Her


Opreste'te!...nu ma amagi, te rog!... Nu'mi calca sentimentele in picioare!... Crede'ma cand iti jur credinta...nu te razbuna pe mine...nu sunt EA!!!... Nu eu sunt fata care ti'a platit iubirea cu indiferenta, lacrimile cu ironie... Spui ca te doare, atunci de ce imi infigi pumnale in inima, provocandu'mi aceeasi suferinta?!... Inceteaza sa imi vorbesti asa pt ca nu sunt eu cea care te'a ranit!... Te rog nu ma condamna la singuratate cu privirea ta plina de ura, nu ma arunca in Iad si nu lasa flacarile durerii sa ma cuprinda!... Spui ca e in zadar ce iti spun si ca oricum stii ca in locul unde ar trebui sa am o inima, am doar un sloi de gheata... Nu neg, dar crede'ma ca de mult zambetul tau dezarmant l'a topit... Nu ma rasplati cu sarcasm si nu iti varsa nervii pe mine!... Spui ca tu nu mi'ai cerut iubirea si ca e greseala mea... Ai dreptate...e greseala mea...fiind ca te iubesc... Chiar daca esti inveninat, chiar daca esti toxic, nu'mi pot lua gandul de la tine... Si cu toate ca Infernul disperarii ma cuprinde, voi lupta si il voi stinge cu lacrimile mele... Iar apoi, dupa mult timp, mult fum confuz, va venii EA invesmantata in alb... Zana binecuvantarii, a videncarii: Uitarea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu