marți, 9 martie 2010

Between Angel & Demon


Parul blond ii incercuieste capul ca o coronita sfanta... Ochii albastrii te fac sa te simti pierduta intr'un ocean al sperantei... Glumele lui iti inveselesc ziua, precum un soare primaveratic pe bolta cereasca... Rasul lui te face sa te simti invaluita intr'o cascada de caldura... El e ingerul meu! Dar daca e un inger, cum poate sa faca atata rau?!... Un inger te face sa te simti pretuit, iubit, protejat, important... Atunci de ce ma simt atat de insignificanta, neapartinand nimanui, decat singuratatii?!... Si mai presus de toate, de ce pe cerul meu sunt atatia nori furiosi de furtuna?! De ce lacrimile imi ingheata inima?!... Mi'as dori sa imi inghete si simturile... Mi'as dori sa nu ma mai gandesc la el de fiecare data cand privesc curcubeul, cand se asterne noaptea sau cand o nota solitara a unei coarde frante de chitara imi strapunge auzul... Stau si privesc si realizez cu durere ca in fata mea e un demon... Ce'ai facut cu ingerul meu?!?!?!... Unde'i baiatul care imi jura iubire, intr'un limbaj doar de noi cunoscut?!... Zambesti si de abia acum inteleg... Esenta e aceeasi...Doar infatisarea ti'e schimbata... In sfarsit ai renuntat la cea falsa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu