marți, 9 martie 2010

Still Going On


De prea multe ori am fost aruncata la pamant... De prea multe ori destinul mi'a dat o palma, tocmai cand credeam ca n'o voi primi... Dar, desi mi'a fost greu, de fiecare data mi'am inghitit orgoliul ranit, lacrimile, durerea, si am mers mai departe... Acesta era modul meu de a trece peste ganduri, sentimente, chiar si peste inima mea... Am trecut peste iubiri care ma faceau sa simt ca pasesc pe covoare de petale de trandafiri.... Am trecut chiar si peste amintiri care ma faceau sa simt ca pasesc pe spini... Am lasat astfel in urma frustrare, ura, razbunare, si de cele mai multe ori, iubiri... Am invatat, din fiecare experienta traita, sa lupt cu uitarea...Ea e unicul meu aliat si unica mea arma... De aceea azi, in locul unde obisnuia sa bata o inima plina de vise, e doar o prapastie adanca in care zace indiferenta... Cu toate acestea continuu sa fiu rebela...Rebela cu o cauza...Iubirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu